Wednesday, November 24, 2010

Me & Durafashion

Salam semua,


Alhamdulillah, just nak share some of the picture untuk semua fans2 yang sentiasa support business saya selama ini. Semua cadangan anda akan saya pertimbangkan & buat prototype untuk hijab, anak tudung, aksesori & etc. 

Semua hijab yang ada adalah dari hasil kerja saya & en suami. So, we all adalah independant business yg baru nak bertapak di hati semua warga yang berhijab & juga free hair. Durra Scarf dah pun di release kan. InsyaALLAH saya akan upload picture itu nanti. Itu adalah hasil kreativiti saya & en suami. Actually Durra Scarf itu adalah khusus untuk warga free hair &  tujuannya adalah nak bagi semangat supaya 1 hari nanti mereka akan terbuka pintu hati untuk terus sepenuhnya berhijab,motivasi berperingkat(secara halus). InsyaALLAH... Itu lah matlamat Dura Fashion, untuk semua wanita Islam yang ada di seluruh dunia ini untuk memakai hijab sepenuhnya. Amin...

Memandangkan Dura Fashion booth akan dibuka di Subang Parade 27/11/2010 Sabtu ini, so hopefully semua nanti bolehlah datang, if tak tahu nak gayakan atau pakai, InsyaALLAH saya akan tunjukkan cara pakai & gayakan dengan penampilan yang anda mahukan. Semua penilaian anda terhadap kami amat saya hargai. Kepada yang saya tidak sempat nak bergambar , nanti kalau ada masa saya akan buat next session untuk bergambar. Okie ;) Takmo kecik hati eh...

Ini adalah regular customer & potential customer juga...InsyaALLAH Huhu...












Thank you semua, saya sayang kamu semua! Muahss.... 

P/s: Saya tahu bisnes tudung dah tumbuh macam cendawan di Malaysia ini, tapi saya akan sentiasa positif & yang paling penting saya tak akan mudah patah semangat . Hopefully semua wanita Islam akan jatuh cinta pada Dura Fashion, thehe ... ;) InsyaALLAH...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2010 | Fashion Style Muslim | Privacy Policy