Monday, May 31, 2010

Maysaa Headscarf

Okie, nak bgtau uols pasal Maysaa headscarf ni, I really like the headscarf, anyway I even have bought it...Huhu...And I only need to wait for the shipping, 7 days time. It's okie nevermind, I can wait....seyes ker boleh tunggu, oh tidak cepatlah dia hantar? ;) Tak sabar nak pegang and pakai...

Oh ya, Maysaa Headscarf ni mmg unik and mudah dipakai, nak cerita lebih2 pon tak pasti lagi cumanya kain dari material: 95% Viscose 5% Elastane, underscarf dari material: 100% Polyester.


Okie, tp I ada cara nak pakai the hijab gaya Maysaa Headscarf ni. Bila dah siap the video then I will upload okie, nanti uols jgn lupa please rate the video kat Youtube nanti okie? Nak tahu uols punya opinions? Hehe, Anyway thanks for always check out my new update from my belog. ;)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2010 | Fashion Style Muslim | Privacy Policy