Thursday, May 13, 2010

Reason berbelog

Ada bnyk reason knapa aku suka berblog. Main reason, sbb nak kenal ngan blogger² lain n nk buat biz onl9 sendiri, kiter nak mula biz slow² dulu, biar dlm alam cyber je dulu...n biler dah gerek nnt bole laa teruskan di dunia nyata. Chewah! N satu lg reason sbb suka sgt² buat web based sendiri, tp mmandangkan blogger.com ni lg snang n mudah, so sebat je laa, nk tunjuk skills² yg terpendam...

Reason saya berbelog ni lg bukannya suka sgt nak ceta psl famili,diri sendiri. Saya bukan suka nak bergosip unless somethin really important 2 share on. Anyway, lately PC plak problem so jgn laa marah sbb x update blog kebelakangan ni eh. Nampaknya kalau ade rezeki kena sambar jgak benda lain ni. Netbook k kan? Haha...Tgk laa keadaan yer...

Aku lebey suka nak story psl muslimah hijab style, sbb saje nak share some idea. Anyway, kalau uols jenis yg berfesyen² uptodate bagai tu jgn laa jln cam buat x nampak org bila dah lawa² tuh..apa kata snyum sikit ngan org yg berada di sekeliling anda...baru laa nampak anggun n ayu. chewah! Aku suka org² yg sebegitu...down 2 earth! Nampak cantik dalam n luaran. Itu yg kita nak.... And jgn laa cam jeles plak kalau uols jumpa org tuh cantik², tgk cam x puashati plak, mcm pndang slake plak k kan... Apa yg korang dpt pon kalau react cam tu....Orang lagi x suka... Apa yg aku nak kata, uols kalu jumpa sesapa pon lemparkan lah senyuman, tp kalau cam uols dah senyum, org tuh x reply k...dah laa x yah laa nak senyum ngan dia lg kan...itu pon kalau slalu terserempak...kalau x xper laa...hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2010 | Fashion Style Muslim | Privacy Policy