Wednesday, December 29, 2010

Crabtree & Evelyn...skin care yg sgt besh!

Just nak share, this marvelous product okie. Kalau google info:-

***
Crabtree & Evelyn introduces Rose Essence Skin Care Collection, a gentle but effective collection of botanical based formulations. Inspired by the historical English Manor House tradition of the Still Room, Rose Essence blends soothing distilled Rosa Centifolia oil with natural ingredients including honey, blackcurrant and cranberry.


Shea Butter & Honey - Moisturising
Blackcurrant Seed - Moisturising oil and rich in gamma linolenic acids
Rosehip Seed Oil - Moisturising oil and rich in essential fatty acids
Evening Primrose Oil - Suppleness and Radiance

Peptides & Appleseed Extracts - Reduce the appearance of lines and wrinkles
Rosehip Seed Oil - Moisturising oil and rich in essential fatty acids
Honey - Moisturising

Suitable for Normal to Dry Skin

This nuturient-rich, anti-ageing cream actively replaces lost moisture, helping to firm the skin and reduce the appearance of fine lines and wrinkles.

The smell & the ingredients sangat natural & elok untuk di gunakan. Alhamdulillah, rasanya nak stick pada this product sebab skrang ni kalau tak pakai BB Cream pon, nampak okie & warna muka pon balance. Before this buy Chahaya Whitening from 1 of the famous blogger tu okie but sangat takut sebab kulit mengelupas dengan drastik & takut ade side effect jek sebab rasa cam tak nak jumpa orang bile kulit muka jadik merah2. 

Tapi semenjak guna this one, walaupun dia agak mahal di market tapi rasa puashati sebab I tak perlu nak kenakan makeup yang melampau untuk nampak cantek...Anyway, I kureng bermakeup2 neh?I like being natural always! So, kalau uols nak try. Cuba laa carik. I bought it at One Utama New Wing. Actually my hubby presentkan untuk I aritu time my burfday. So, sekarang baru nak bagitau, sebab I kan busy lady. Nanti I post my latest picture. Hmm, tapi kalau nak tengok live datang lah jumpa I kat booth Subang Parade, jangan tak datang yer semua. Oh yer, harga dia aritu untuk 2 dua tuh RM199. Tapi haritu ade 30 % off sebab nak Krismas. Tak rugi pun beli kalau results dia bagus. 
P/S: Anything nak tanya, just leave some comments. Oh yer, jangan laa malu2 nak post comment sebab saya tahu ramai yang sneak out my blog & tak post pon aper2 komen pon. Hehe...Sapa yang banyak comment kat my entry nanti I nak bagi free gift okie... Tapi kena keep on going sampai bile2...Huhu....Tqwww

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2010 | Fashion Style Muslim | Privacy Policy